miércoles, 12 de marzo de 2008

Festival Cultural

Sambata ,01 martie 2008, in sala de festivitati a UGT Madrid a avut loc un festival cultural organizat de CODIM. FEDROM a fost reprezentata de scriitorul Gelu Vlasin, Presedinte al Asociatiei Hispano-Romana DIALOG EUROPEAN si Resp. de Comunicare in cadrul FEDROM care a rostit o alocutiune iar in final a recitat unul din poemele sale in limba spaniola "La Mano"(Mana). Printre invitati au fost prezenti:
  • BLOCO DUM DUM - Grup brazilian
  • ENSAMBLE - VENEZUELA. Antonio Reyes
  • BAILE CHILENO. Fabiola Morales si Rolando Avila
  • POESIA CHILENA. Amalia Bravo
  • ESPECTACULAR. Grup chinez
  • PROYECTO HABANA.Cuba Presente
  • PIETRANERA DUO WERNIKE. Argentina
  • GAMMAPLUS. Polonia
  • GELU VLASIN. Romania
MANA
mâna care doarme
care adoarme
care hrăneşte
mâna mea cea de toate zilele
care scrie
care-mi zugrăveşte chipul
mă osteneşte
mă odihneşte
mă dojeneşte
mâna mea
fără de care
trupul ar fi o simplă sălcie
la marginea timpului
iată mâna mea
ţi-o dărui ...

(Ultima Suflare, 2005
Gelu Vlasin)

No hay comentarios: